Race Pro
- Tesztplatform: XBOX 360
- —
- Írta: jardo
Vajon igazak azok a kritikák, melyek szerint konzolra nem lehet jó szimulátort fejleszteni? A válaszról azért sokat elárul, hogy a műfaj koronázatlan királya, a SimBin vállalkozott a feladatra!
Előre is elnézést mindenkitől, hogy ezúttal csak egy villámtesztet olvashattok, de mivel a játék 2009-ben jelent meg, így annyira nem éreztem szükségét, hogy nagytesztet írjak. Ugyanakkor mivel nem sok igazán jó szimulátor van a konzolos piacon, talán megéri ezzel a játékkal foglalkozni egy kicsit!
VEZETÉSI ÉLMÉNY, FIZIKA
+ korrekt vezetési élmény, jó fizika
+ részletesen lehet állítgatni az autókat
+ ki-be lehet kapcsolgatni a vezetési segítségeket
- a sérüléseknek nincs hatása a kocsik vezethetőségére
JÁTÉKMENET
+ bőséges széria- és autóválaszték
+ hosszú karriermód
+ nemcsak száraz, hanem esős versenyek is vannak
+ magyar versenyzők az ellenfelek között (én Wéber Gáborral és még két névvel találkoztam, ez utóbbi kettőt viszont nem ismertem)
- kevés pálya, ráadásul mindenhol csak egy-egy vonalvezetés (pedig a legtöbbnek van 2. vagy akár 3. vonalvezetése is)
- esős verseny csak gyorsversenyben van, se karriermódban, se bajnokságban
- versenyek hossza nincs jól kiegyensúlyozva
- gagyi karriermód (csak simán egymás mellé vannak pakolva a különféle szériák, gyengétől az erősebbig haladva. Semmi olyasmi, hogy mondjuk egy kezdő versenyzőt juttassunk a csúcsra, vagy hasonló. Csak megyünk, nyerünk, megyünk, nyerünk...)
- MI (nem kifejezetten hülye, csak rosszul van megírva: féktávokon méterekkel előbb fékeznek, kigyorsításoknál és végsebességben viszont nem lehet megverni őket)
- a versenyel előtt nincsenek tesztek vagy edzések, az időmérő 1 gyors körből áll (se felvezető kör, semmi)
- száraz időben koszolódik a szélvédő, de az ablaktörlőt nem lehet használni
- az ellenfelek oda vannak ragasztva az úthoz; ellenben ők ki tudnak forgatni minket
- ugyanannál a nehézségnél az időmérőn kikapok 10 mp-el, a versenyen meg körönként adok mindenkinek 1-2-3 mp-t
GRAFIKA, TECHNOLÓGIA
- középszerű grafika
- gyenge effektek (ez egy szimulátornál nem lenne olyan nagy baj, úgyis az a lényeg, hogy jól fusson. Igen, PC-n. De konzolon, ahol egységes a hardver és nem kell attól félni, hogy valakinél nem fog futni, azérrt ennél többet is kihozhattak volna belőle.)
- komolyabb ütközésektől is alig törnek a kocsik
- időjárás nem változik dinamikusan
- szinte alig van közönség a lelátókon (ez mondjuk egy sokadrangó Mini Cooper kupa esetében még érthető is, na de egy WTCC futamon is kb. 20-30 ember ücsörög a célegyenesben...?)
HANGOK
+ motorhangok
Van jó pár hibája a játéknak, amiknek egy része apróság ugyan, de a sok kicsi most is sokra megy. Ha szigorúan csak azt nézem, hogy mennyire szimulátor a játék, akkor a SimBin megmutatta, hogy igenis lehet konzolra normális szimulátort fejleszteni, tehát e tekintetben nincs szégyenkezni valója a játéknak. Ha viszont a körítést is hozzávesszük, akkor bizony több mindent is ki lehetett volna hozni ebből a játékból.
« vissza a tesztekhez |
---|
Értékelés
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj!
Adatlap
megjelenés:
ismeretlen
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:
Értékelés
+ szimulátor konzolon
+ hangok
+ bőséges autó- és szériaválaszték
|
- grafika, effektek
- kevés pálya
- unalmas karriermód
|
70 |
|
||
---|---|---|---|
75 | |||
80 | |||
95 | |||
95 |
A 10 legfrissebb teszt
Forza Motorsport 4 |
F1 2011 |
Race Pro |
Shift 2 Unleashed |
F1 Challenge 99-02 |
Harm's Way |
Forza Motorsport 3 |
F1 2010 |
Live for Speed |
GTR 2 - FIA GT Racing Game |