Race Pro

  • Tesztplatform:  XBOX 360
  • Írta:  jardo
Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Vajon igazak azok a kritikák, melyek szerint konzolra nem lehet jó szimulátort fejleszteni? A válaszról azért sokat elárul, hogy a műfaj koronázatlan királya, a SimBin vállalkozott a feladatra!
Előre is elnézést mindenkitől, hogy ezúttal csak egy villámtesztet olvashattok, de mivel a játék 2009-ben jelent meg, így annyira nem éreztem szükségét, hogy nagytesztet írjak. Ugyanakkor mivel nem sok igazán jó szimulátor van a konzolos piacon, talán megéri ezzel a játékkal foglalkozni egy kicsit!


VEZETÉSI ÉLMÉNY, FIZIKA

+ korrekt vezetési élmény, jó fizika
+ részletesen lehet állítgatni az autókat
+ ki-be lehet kapcsolgatni a vezetési segítségeket

- a sérüléseknek nincs hatása a kocsik vezethetőségére


JÁTÉKMENET

+ bőséges széria- és autóválaszték
+ hosszú karriermód
+ nemcsak száraz, hanem esős versenyek is vannak
+ magyar versenyzők az ellenfelek között (én Wéber Gáborral és még két névvel találkoztam, ez utóbbi kettőt viszont nem ismertem)

- kevés pálya, ráadásul mindenhol csak egy-egy vonalvezetés (pedig a legtöbbnek van 2. vagy akár 3. vonalvezetése is)
- esős verseny csak gyorsversenyben van, se karriermódban, se bajnokságban
- versenyek hossza nincs jól kiegyensúlyozva
- gagyi karriermód (csak simán egymás mellé vannak pakolva a különféle szériák, gyengétől az erősebbig haladva. Semmi olyasmi, hogy mondjuk egy kezdő versenyzőt juttassunk a csúcsra, vagy hasonló. Csak megyünk, nyerünk, megyünk, nyerünk...)
- MI (nem kifejezetten hülye, csak rosszul van megírva: féktávokon méterekkel előbb fékeznek, kigyorsításoknál és végsebességben viszont nem lehet megverni őket)
- a versenyel előtt nincsenek tesztek vagy edzések, az időmérő 1 gyors körből áll (se felvezető kör, semmi)
- száraz időben koszolódik a szélvédő, de az ablaktörlőt nem lehet használni
- az ellenfelek oda vannak ragasztva az úthoz; ellenben ők ki tudnak forgatni minket
- ugyanannál a nehézségnél az időmérőn kikapok 10 mp-el, a versenyen meg körönként adok mindenkinek 1-2-3 mp-t


GRAFIKA, TECHNOLÓGIA

- középszerű grafika
- gyenge effektek (ez egy szimulátornál nem lenne olyan nagy baj, úgyis az a lényeg, hogy jól fusson. Igen, PC-n. De konzolon, ahol egységes a hardver és nem kell attól félni, hogy valakinél nem fog futni, azérrt ennél többet is kihozhattak volna belőle.)
- komolyabb ütközésektől is alig törnek a kocsik
- időjárás nem változik dinamikusan
- szinte alig van közönség a lelátókon (ez mondjuk egy sokadrangó Mini Cooper kupa esetében még érthető is, na de egy WTCC futamon is kb. 20-30 ember ücsörög a célegyenesben...?)


HANGOK

+ motorhangok



Van jó pár hibája a játéknak, amiknek egy része apróság ugyan, de a sok kicsi most is sokra megy. Ha szigorúan csak azt nézem, hogy mennyire szimulátor a játék, akkor a SimBin megmutatta, hogy igenis lehet konzolra normális szimulátort fejleszteni, tehát e tekintetben nincs szégyenkezni valója a játéknak. Ha viszont a körítést is hozzávesszük, akkor bizony több mindent is ki lehetett volna hozni ebből a játékból.
  « vissza a tesztekhez  

Értékelés

Az értékeléshez be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj!

Adatlap

megjelenés:

ismeretlen

Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

Értékelés

+ szimulátor konzolon
+ hangok
+ bőséges autó- és szériaválaszték
- grafika, effektek
- kevés pálya
- unalmas karriermód
70
75
80
95
95

A 10 legfrissebb teszt

A hónap legnépszerűbb tesztjei

Friss hírek